Jeżeli nie zależy nam na tym, aby nasz towar był reklamowany na terenie całego kraju poprzez źródła masowego przekazu, warto skorzystać z tańszych sposobów reklamowania towaru oraz produktu, dzięki czemu będziemy posiadać też pewność, iż to skutkuje oraz działa na ewentualnych konsumentów.
Wielu drobnych przedsiębiorców z naszego kraju ogranicza reklamowanie swojego artykułu tylko do miejscowego środowiska, gdzie jest się kultowym oraz rozpoznawanym, jednak w skali krajowej nie ma się żadnego pożytku. Tacy przedsiębiorcy stosują do reklamowania się przede wszystkim reklama neon. Takie oświetlenia reklamowe są znamienitym oraz tanim sposobem na reklamowanie się, dzięki czemu wolno posiadać pewność, iż dana reklama zamieszczona na takim neonie prędko dotrze do przypuszczalnego kontrahenta, jaki będzie mógł się zaznajomić z tym co reklamujemy oraz jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzimy.
Dla tych przedsiębiorców taka reklama jest w zupełności wystarczająca, dzięki czemu tak dużo osób w stworzonym przez nas kraju z niej korzysta. Reklamowanie własnego artykułu w mediach nie jest tanie, niemniej jednak jeśli chcemy się liczyć na rynku i skutecznie rywalizować z innymi produktami z tej samej branży, musimy zrobić godziwą kampanię reklamową, jaka może być różna, a ta różnica w głównej mierze wynikać będzie z tego ile chcemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając rozległy zapas gotówki na reklamę jesteśmy w stanie skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy również Internet, obecnie cieszących się największym powodzeniem wśród biznesmenów mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.
Zauważyć niemniej jednak należy, że niewielu przedsiębiorców w naszym kraju stać oczywiście na ten sposób reklamowania, przez co większa część z nich musi po prostu z tego rezygnować oraz wyszukiwać innych sposobów propagowania swoich towarów. Odpowiednim sposobem są neony reklamowe, cieszące się obecnie niezwykle gigantycznym zainteresowaniem głównie wśród mniejszych biznesmenów, których nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.